ben çam sakurada takipli olduğum için oradaki gebelik okuluna gitmiştim. 4 hafta şeklindeydi. memnun kalmıştım. bebek bakımı olsun emzirme olsun doğum vs olsun detaylı anlatılmıştı ben 23-24. haftamda gitmiştim. ancak grupta farklı haftalarda gebelerde oluyor.