beyzas12 ben doğurdum 38+4 de sancım geldi gittim doğurdum 😂 bugün 5 günlük olduk darısı size inşallah doğumdan 1 gün önce nst de sancı 40 60 dı doktor 1 hafta daha var dedi gece sancılarım artmaya başladı öğlen 12 de hastaneye gittim 4 cm dediler sancı da 100 dü düzenliydi kendi sancımla 15:30 da kucağıma aldım çok şükür 🙂