bbaskal benim ilk çocugum sezeryandı o yüzden yine sezeryan olucam ama bilemedim daha yeni gitmeye başladım o hastaneye planlı olunca doktoru kendin seçebiliyomusun mesrla hep gittigin doktor giriyomu ameliyatına acaba orda necati diye doktor çok iyi diyolar sürekli ona gitsem o mu yapıyor ameliyatı