11+1 deyim gebeliği ilk öğrendiğim sıra koku hassasiyeti ve göğüs hassasiyetim vardı ama şuan hiç bir belirtim yok regl olmama durumu olmasa hamile olduğumu anlamayacağım o derece sadece halsizlik ve çok uyuma isteği var onun dışında ne mide bulantısı ne baş dönmesi hiç biri yok böyle hamilelik geçiren oldu mu ?