Duyguu48 Kızlar sabah uyandigimdan beri ara ara kasıklarimda üşütmüş gibi ince bir sızı oluyor. Öyle düzenli değil ama mesela oturunca felan kasıklarımda oynuyor sanki bebeğim. Bu haftalarda olup benim gibi olan var mı?
Elvn Duyguu48 bnmde oluyo canm ya norml bnce adet agrisi gbi oluyo bzn alt tarafma baski yapyo yok yok masallah
Bebeginehasret Duyguu48 canm.bnm gece tuvalete az kalkinca yada kalkmayınca ayni dedigin agri oluyo ogleden snra geçiyor garip bisi
Duyguu48 busrabx ilk defa bugün bu kadar net yaşadım bu durumu. Sağol yorumun için içimi rahatlattin. Ilk olunca insan bilemiyor tabi 😊
Pakizecetiinn 30+5 fazla ayakta kaldığımda kasıklarıma doğru bi baskı hissediyorum ben de dikkat etmeye çalışıyorum. Vücut kendini doğuma hazırlıyor sanırım 😊
Duyguu48 Pakizecetiinn zaman azaldıkça bir de insanda stres oluyor sanki. Ufacık şeyi acaba doğuruyor muyum diye düşünüyorsun 😊
Duyguu48 Ftmskry yok canım geçen hafta gittim en son normal pozisyondaydi ama sonradan tekrar döndüyse bilemem 😊
Ftmskry Duyguu48 surekli dönüyorlar canim benimde bas asagiydi gecen gittigimde bugun gittim makat gelis dedi
Duyguu48 Elvn anlattıklarını birebir yaşıyorum Allah korusun tam zamanında olsun dogumlarimiz insallah
Tuanam01 Sıkma canını 30+0 olduk bugün geçen hafta aynı şikayetleri doktoruma dedim ve bebek büyüyür baskısı artıyor korkma artık daha yoğun hissedeceksin her gün daha da büyüyecek baskı yapacak dedi sende korkma canım .
Duyguu48 Bebeginehasret ben gece sadece 1 kere kalkıyorum öyle sık sık tuvalete gitmiyorum da aslında başından beri. Cidden çok garip
Duyguu48 Pakizecetiinn bir kere doğurup yaşasak bir dahakine tecrübeli olacağımız için daha rahat olucaz aslında 😊