Kızlar 8+6 günlük hamileyim ikinci gebeliğim bir kızım var kısımda 18. Haftada hissettim ama bu iki gündür içimde kelebek uçar gibi veya bisey seyiriyormus gibi şeyler hissediyorum ve bu çok sık oluyor bebek hareketi olabilir mi acaba birde kız çocukları hemen hareket eder derler dogrumu ?