kızlar kaçıncı haftadasınız? ben 13+5’im, hâlâ pantolonlarıma girebiliyorum ama çalıştığım yerdeki arkadaşlar giyme artık bebeğe baskı yapar diyorlar, bilemedim 😭 ben en azından bir hafta daha giyerim kendi kıyafetlerimi diyordum. gittiği yere kadar yani. zaten bir hafta daha girebilirim içlerine ama 15. haftayı bilemiyorum artık.
ayrıca kıyafetlerinizi nereden alıyorsunuz? trendyol’da birkaç marka görüp beğendim ama kalitelerinden emin olamadım. herkes lcw övüyo, iştekiler de oradan al dedi. siz neler yaptınız?