mavi343434 hanez benden çok geldi geçen hafta kırmızı vs , doktor keseyi görmeden veremem demişti bugün başladım bende
1melekannesi3858 rmy1 ay o bendede vardı ya 5 haftamdan 11 haftama kadar devam etti sonrasında tamamen bitti şükürler olsun sizin de geçer inşallah
rmy1 1melekannesi3858 12.haftamdayım iç çamaşırımda görmedim bugün ama ped takınca görür müyüm yine bilemedim ya
melikebyrak rmy1 bende 6 haftalık hamileyim bende de lekelenme oldu ama tutunma lekelenmesi dedi korkma bazen adetinden kalan lekelerde olabiliyormuş iyi düşün stres yapma
rmy1 hanez progestan verir zaten kullanıyorsundur canım ben kullanmama rağmen 12 haftadayım yine geliyor
hanez rmy1 evet kullanıyorum hiç leke görmemiştim bugün görünce korktum ama 4 mayısta kalp atışını görmeye gidicez inşallah güzel haberler alırız 🙏🏻🌸❤️
rmy1 hanez benim kanama alanım vardı işte kanama alanım olduğunda gelmedi lekem bittikten sonra gelmeye başladı
rmy1 melikebyrak benim kanama alanım oluştu 6.haftada canım 8.haftada da bitti şükür bittikten sonra lekelenme gelmeye başladı
melikebyrak rmy1 bende bugün gittim kontrole 5 buçuk haftalık bugün baya bastırdı diye mi anlamadım lekem gelmiş yine korktum şu an
hanez rmy1 henüz değil 16 sında keseyi gördük 4 mayısta tekrar kontrol var o zaman duyarız inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻