Kızlar ilk gebeliğim ve iyi ki. Maşallah sağlıkla geçiyor. Zorlamıyor da beni. Ama aşırı enerjik olan ben hamilelikten dolayı çok hızlı yoruluyorum, hep yalnız kalmak istiyorum, çok kilo aldım, spor ve diyet yapmayı özledim. Her sabah karnım bir tık büyümüş uyanıyorum, psikolojik olarak çok dalgalı duygularım var.
19+5’deyim daha allahım sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin ama ben bir tık sıkıldım yaa.
Sizde de aynı durum var mı?