Ayse_3065 Kizlar yarın 7 haftalık oluyorum ve doktor kontrolüm var.ilk başta betam düzgün artmamisti son beta düzgün artınca bı daha vermedim.5+4 te kese gördü doktor 6 mm.yarin bebeği görmek lazım büyük ihtimal ve ben çok korkuyorum ya göremezsem diye
fatmabaki Ayse_3065 7+2 de bende de göründü ama çok ufaktı hatta 1 hafta geriden geliyordu idrara sıkışık olmak rahim içini daha iyi gösterir umarım görürsün