feslegen50 ben 3 marka laboquick, bir gebenin günlüğü ve innovita denemiş biri olarak en memnun kalmadığım laboquick en memnun kaldığım da innovita olduğunu söyleyebilirim.
Reglimin bittiği gün başlıyorum testten 2 saat önce sıvı alımını kesiyorum ve akşam 18.00 yada 21.00da yapıyorum. Test koyulaşınca günde 2 kez yapıyorum piki kaçırmamak için. T çizgisi c çizigisi kadar koyu yada daha fazla koyuysa pik oluyor. Pikten 12 -36 saat sonrada yumurtlama oluyor genelde. Pikten bir gün önce pik günü ve yumurtlama günü doğurgalığın en yüksek olduğu günler oluyor🌸
Bu ay 5 nisan pik 6 nisan çatlama gördüm. 3 4 5 6 nisan olarak öncesini ve sonrasını değerlendirdim. Bugün çatlama sonrası 3. Günüm umutla bekliyorum 🥹🙏🏼