mervekalkann aynuruzun12 ramzi teorisine göre sağ alt veya üstte ise kız sol alt veya üstte ise erkek oluyor sizinki sağ yerleşimli. Ama bu bir teori tabi ki :) benim sol üst yerleşimliydi oğlum oluyor 27. Haftadayız.