Cananft
Hanımlar ben 13haftalıkkken uzmana gittim erkek dedi 19 haftalık şimdi dün gittim yine erkek dedi ama bugün sağlık ocağında kalbi 170 atıyo dedi bu kız olur o döner dediler kafam karıştı hiç farketmez ama artık hareketlerini hissediyorum meraklıyım yasıyan varmı bu durumu şimdiden teşekkürler 😊
Gulayuraz
Bende aynı şeyi sormuştum doktora cinsiyetle kalp atışının hiç bir alakası yok demişti 🙄
birdirbir
Ne alakası varmış. Ağzı olan konuşuyor 😩