elifoykum evet cumalıkızıkta oturuyorum o hastenede doğum yapan çok yakınım var onların önerisiyle bende gittim mutlu hocadan bende gerçekten çok memnunum hastane olarak bi kaç defa sıkıntı yaşadık paket aldığımız için uğraşmak istemedik ama genel olarak iyi bence mutlu hoca yakınlarımın çoğunun doğumunu kendisi yapmıştı herkes ondan çok memnun içiniz ferah olsun bence