Kkızlar ben bekleyemiyorum ya varmı erkkenn gebelik testi yapann 1,2nisan yumurtlama dönemiydi günleri değerlendirdik kasık ağrısı var göğüs ağrısı var ara ara steş basması sıcakklama oluyor hep sağ kasğım ağrıyordu dün bir sola vurdu sanki bıçak sapladılar erken gebelik testi ysptım çıkmadı bişey daha da adetime var 17 nnisan adet tarihim daha 8 gün varr napıcam ya sabırsızlanıyorum