Kızlar ben 1 kaç aydır test yapınca 2. Çizgi çıkıyor ama malesef hamiiş çıkmıyorum simdi yine yaptım böyle çıktı yani bunun başka sağlıksal sebebi olabilir mi regli daha var sizde teste bakar msnz ilk 5 dk da böylw çıktı kuruma çizgisi olabilir mi dicem bilmiyorum
https://hizliresim.com/ex9iq4f