basaakkk geçmiş olsun iki kez yaşadım ilkinde herhangi bir belirtim olmadı muayenede kalbinin durduğunu öğrendim ikincide çok az lekelenmem oldu hastaneye gittim ben 11 haftalık sanıyordum meğer 8 haftadayken kalbi durmuş 7 hafta+5 günken doktor kontrolüne gitmiştim herşey normaldi, doğal olarak çok çok üzüldüm ama Allah sabrını veriyor ikinci düşüğümden tam bir yıl sonra tekrar hamile kaldım gebeliğim boyunca oksapar kullandım(kan sulandırıcı) kızım sağlıklı doğdu çok şükür şimdi tekrar hamileyim yine kan sulandırıcı kullanıyorum, bunun sadece sizin başınıza gelmediğini çok sık karşılaşılan bir durum olduğunu bilin ben o dönem kendimi çok yalnız ve kötü hissetmiştim ama öyle değilmiş birçok kadının yaşadığı bir durum maalesef. sonrasında genetik tarama yaptırdık ve pıhtılaşma faktörlerine bakıldı sizi de doktor yönlendirir ama genelde çoklu düşüklerde genetik test isteniyor. Tekrar gebelik için de benim doktorum 3 ay beklemeniz yeterli demişti ama ben bir yılda ancak cesaretimi topladım sizin de hakkınızda hayırlısı olur umarım inşallah istediğiniz zaman herşey yolunda gider sağlıkla kucağınıza alırsınız, isyan etmeyin çünkü doktorumuz o dönem çoğunlukla bebek sağlıksızsa vücudun tepki olarak düşük yaptığını söylemişti