khtb 36 haftalığım tansiyonum 9-4 veya 8-5 arası gidip geliyor. İki haftadır bu sorunu yaşamaya başladım. Doktorum yüksek tansiyon sorun oluyor ama düşük olması riskli bir durum değil dedi daha bugün sordum. Yanınızda tuzlu kraker gibi şeyler bulundurun. Benimki çok düşük olduğu için bayılacak gibi olursan hemen uzan ve ayaklarını yukarı kaldır dedi bugün. Sizde dikkat edin ama riskli bir durum değilmiş bebek için 🌸