Pelnm Kızlarr merhaba 20. Haftanın içindeyim yarın detaylı ultrasonumuz var dua edermisiniz sağlıklı haberlerle dönelim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Hem çok heyecanlı hem de azıcık stresliyim Kasılmalarım var diye ilaç da kullanıyorum