Kızlar 27 haftalığız dün doktor bebeğin ters olduğunu bunun sadece beni rahatsız edeceğini şuanlık önemli olmadığını söyledi bebek ne zaman doğum pozisyonu almalı bilmiyorum şimdiden hareketlere mi başlasam bilemedim bu konuda fikri olan var mı acaba