papatiaa Arkadaşlar bu gün belki lazım olur olmaz diye bi tane sağım pompası aldım sezeryan doğum ilki Buda büyük ihtimal öyle olur, hastane çantasına bu pompayı koyayım mı koymayım mı biliyorsunuz ki süt baya geç geliyo yada bi ıkı damla geliyo ?
Selim_Alparslan papatiaa Bence koy dursun zarar gelmez. Benim ikiside normal doğumdu. Ikisinde de ne koyduysam geri eve geldi. Doğumdan sonra 1 saat tuttular eve gönderdiler. Kendimi boşuna çanta hazırlamış gibi hissettim 😃
zelih8a8wa papatiaa emzirme okulunda bana bunları kullanmamı hemşire önermedi. İlk sütüm gelmez diye pompa ve mama alacağımı söyledim ve bana dedi ki ilk sütün hemen gelmese bile emzir emzirdikçe gelecek ve artacak zamanla demişti. Önce kendine inan dedi ve inanıyorum ki sütüm gelecek sende bence pompa falan kullanma yine sen bilirsin tabi
Selim_Alparslan papatiaa Evet kuzum normal doğumdu ve her şey yolundaydı çok şükür. Olsun sağlıkla olsun da kalıp kalmamak çok mühim değil 💗🫶😊
Selim_Alparslan zelih8a8wa Bende hep kalırım diye düşündüm kuzum ama iki dogumda da 1 saat sonra eve gönderdiler anne ve bebegi muayene ettikten sonra 🪷😊
zelih8a8wa Selim_Alparslan demek ki sağlıklıymışsınız umarım bende kalmam sağlıklı bir şekilde döneriz kızımla evimize🌸🥰