esrosk byzcvker99 Merabalar bende 21 haftaya giricem iki gün sonra ya randevu düştü Bülent demire nasıl iyimi rislik bişey yok ama talip doktorum randevu aldedi bakarmı
thygn sdt_dnd merhaba bende aynı doktora gideceğim memnun kaldınız mı acaba birde renkli olarak bebeğin resmini veriyorlar mı
sdt_dnd thygn Ben çok memnunum kendisinden 3 yıl önce ilk gebelikte gitmiştim yanına Şuan gene gitmekteyim ve maşallah çok ilgili bir doktor.
emndmr88 Benim de ikiz gebelik yeşil alan açıldı randevu bulamıyorum Zeynep kamil de.şuan 21+5 olduk bayramdan sonraya kalırsa 24 haftayı geçer yapılır mı sizce geç mi kalmış olurum