babyshark__ Kızlar şimdiye kadar hep negatif yazıyordu bugün doktor idrar istedi protein +/- birim yazıyor sonuçta bu nedir bilgisi olan varmı tansiyon falan herşeyim normal şişlik ödemde yok
symsu babyshark__ benimde aynı şekildeydi daha sonra ne kadar pozitif olduğuna bakmak için tekrar test istediler çok az bi sayı çıktı ama protein vardı sizin gibi ödem vs hiç bi şikayetim yoktu. Düzenli tansiyon takibi istediler yükselirse sorun oluyormuş ve ben o ara bol su içtim sonrasında giderek değer düştü zaten.