bingaling562 Allahneverdiysee benim de dpo 8. Ara ara gelen kasık ağrısı dışında sıfır belirti benim de 😂 o kasık ağrısı da zaten her ay oluyor nerdeyse 😂 benim de hiç ümidim yok açıkçası 😅 insanın içine doğar ya bende hiç öyle bir hissiyat yok
Allahneverdiysee rk_waiting ya önceki gebeliğimle kıyaslıyorum o yüzden 😅 inşallah hamilesindir bazen belirtisiz de oluyormuş 🤷♀️
sudeborakk Allahneverdiysee benim hiç bi belirtim olmadı diyebilirim göğüs hassasiyeti dışında test yapmasam hamile olduğumu asla anlayamazdım dpo 12de silik çıktı belli belirsiz yok gibiydi hayal görüyorum sandım hatta eşim görmedi bile 😝 dpo 14te yine silik çizgiydi ama ben adet olurum diye bekliyordum açıkçası o kadar belirtim yoktu ki testlere inanmadım kan verdim öylelikle öğrendim inşallah vardır hayırlısı olsun 💗
gulcin_glgc Kızlar hemen pes etmeyin adetimin 3 gün geçikmesi şu an dün 37.9 la öğrendim hamile olduğumu 0 belirti gögüslerim bile tam ağrımıyor
Allahneverdiysee gulcin_glgc böyle şeyler okuyunca umutlanıyorum kaç ay geçti olmuyor . İnşallah sağlıkla kucağına alırsın🌸
ozlemozdemir09 gulcin_glgc bende ağrımıyor önceden kimyasal gebelikte goguslerim patlayacak dereceye gelmisti
Allahneverdiysee bingaling562 evet ya bende de oluyor her ay kasık batması bu ay da oldu ama belirti olarak saymıyorum onu her ay yaşadığım için
rabia06rabia Allahneverdiysee bingaling562 bingaling562 kızlar benim bat 14 nisan daha yeni peceteyle kan geldi böyle nokta şeklinde ama eliniz kesilirde akarya o renkte kasık ağrısı da var
bingaling562 rabia06rabia yerleşme kanaması biraz daha kahverengimsi oluyor diye biliyorum ama adete de daha varmış. Yerleşme olabilir belki
rabia06rabia Allahneverdiysee tam kırmızı rengi cnm bide nokta kadar şimdi yine baktım yine aynı ped taktım ama pede bulasmamis