rumeysa_ttkrky16 Hanımlar sizler nasılsınız nasıl geçiyor kacinci haftadasiniz benim 3. Gebeliğim. 2. Oğlum tam bu haftada gelmişti kendi sancmla bakalım prensesimiz ne zaman teşrif ederler:) Nisan sonu gibi olur diye tahmin yürütüyorum erken olmaz ise
ebobel rumeysa_ttkrky16 benimde 3. Gebeliğim yarın 36 haftalık oluyorum bugün akıntı içinde karınca kadar pembe leke vardı daha da gelmedi muhtemelen bebek kanala girdi diye düşünüyorum çünkü vajina içinde çok baskı hissediyorum 23 nisandan sonra gelirse eğer çok iyi olacak benim için :)
fundiiim rumeysa_ttkrky16 Benim de 3. Gebeliğim uygulamaya göre son 35🥹heyecan gerginlik mutluluk hepsi karışık 🥴
rumeysa_ttkrky16 ebobel hayırlısı ile kucağımıza alalım inslkah biz daha tam hazır değiliz çantamız yani eksiklerimiz vaaar :( :)
rumeysa_ttkrky16 ebobel vajinal baskı bende hissediyorum ve çok sık idrara çıkıyorum ağrıda oluyo vajinadam
sadece1selda @rumeysa_ttkrky16 benim de son 32 gözüküyor ilk gebeliğim artık doğurmak istiyorum ne uyuyabiliyorum ne nefes alabiliyorum ne yürüyebiliyorum benim de kız kızlar erken gelir diyolar merakla bekliyorum🥲
rumeysa_ttkrky16 sadece1selda bende bklemedeyim nefes darligi bende de oluyo tansiyon siiintimda var 14.9 lari görebiliyorum 0 tuz yiyorum ve alfamet ecopirin kullanıyorum inslkah sorunsuz atlatırız bunuda :)
rumeysa_ttkrky16 papatiaa salı gitmiştim 2.400 dedi Dr ikinci oğlum bu hafta doğdu ve 2 kilo civariydi oda
ebobel rumeysa_ttkrky16 evet bide suyum fazla olduğu için bazı hareketleri canımı çok acıtıyor resmen karnımın içi ağrıyor bazen
gkc990_ @rumeysa_ttkrky16 3. Gebeliğim benimde son 7 gün kaldı yarın kontrolum var 2.5 cm açılmam vardı salı günü bakalım ilerleme oldu mu
ebobel gkc990_ hepsi normal doğum mu oldu benim de 3. Gebelik 28 gün gösteriyor Allah nasip ederse bunu danormal düşünüyorum bebişiniz kaç kilo şu an kanala girmiş mi
ebobel gkc990_ gayet iyi bence o kiloda doğarsa fazla olursa normal doğumda size sıkıntı olur doğunca hemen toparlanıyorlar zaten