rumsal cemalinanesi yav o hangi hastane var mı yok mu diyemem diyor gitmeyin bir daha oraya var tabi kaç olması gerekiyo var demesi için 10 bin mi nasıl doktor ya
Sezei rumsal banada 1423 değerini gördükten sonra hamilesin demişlerdi doktorum sürekli kan istiyordu 2 günde bir aşkım artış takip edip sağlıklı bir gebelik mi ondan emin olmak istiyorlar sanırım 😒 insan sevinemiyor bile doğru düzgün
cemalinanesi rumsal devlet hastanesi canım pek iyi bir doktor değildi zaten kafamı alak.bulak eti taş düşürüyor sun dedi ne alakaysa hamilelik şüphesi var dedim beta 98 çıkmış var diyemem diyir bana
gogirl zeynepaltnts66 o yüzden var ya da yok diyemem diyorlar bana 3-4 gün sonra tekrar kan ver artışa bakalım demişti bakmaya gerek kalmadı 😊
rumsal Sezei evet düşüş olabiliyor ben 7 binlerden düşen gördüm kimyasal veya sağlıksız gebelik olduğu için hemen ümitlenmemek gerekiyor kalp atışını duyana kadar
aslmoms cemalinanesi 5 üstü pozitif oluyor. Sınırda demesi garip olmuş 😂 6 gün geçtiğinde 178 di. şuan 22 haftayım
cemalinanesi aslmoms maslah size benim şuan son adet tarihim 13 mart erken öğrendim dünkü değerim 188 çıktı
Elaozkan 7+1 de öğrenen ben😂 çok erken öğrenseydim daha çok sabırsızlanırdım böylesi daha iyi oldu belki de😂 şimdi 8 aylığız😍 sağlıkla kucağınıza alın
cemalinanesi Elaozkan keşke bende Bukadar erken ogrenmesydim henüz gecimkme bile yok nasıl geçecek 9 ay 😁🤭
123Azize123 cemalinanesi evet grip olmuştum ilaç içecektim ne olur ne olmaz bir test yapayım dedim silik çizgi çıktı gidip kan vermiştim