nesenur2 Kızlar özel hastaneye gidiyorum ilk bebeğim 12+4 de doktor kesin erkek dedi devlete de gittim %70 kız dedi emin olamadım alışveriş yapmak istiyorum sizce değişir mi cinsiyet burda çok fazla değiştiğine dair yorumlar okudum da yorum yapar mısınız? [https://mutluresim.com/images/2026/04/09/X9526i.png](https://)
nesenur2 merv__1 evet bence de erkek doktorumda kesin dedi gösterdi zaten de daha hafta olarak küçük olduğu için bi acaba mı dedim😄
gulsaheroglu Bebiş baya baya erkek daha ne göstersin kuzum ekrana ne varsa yapıştırmış işte :) Hayırlı olsun :)