Kızlar sezeryanıma karar verdik 38+5 sizce nasıl doktor çarşamba gününe verdi daha var 29 nisana aldık 30 nisan perşembe çalışıyorum en azından kontrol ederim seni dedi cuma günleri yok kendısı. Normalde 1 mayıs felan sonrası düşünüyordum sizce nasıl ben hafta olarak sordum iyi dendi 38 sonrası zaten ciğerler gelişmiş oluyor dendi