Kızlar ya çok saçma ilk doğumu yapalı 3 yılı geçt 2. Yi bekliyorum ilk de kesi de oldu dikiş de ama kesiyi hissetmedim dikişi de sadece bazen iğne batması ufacık bişi hissettim dikilirken. Kesi yapmadan uyusturuyolar mı yoksa biz o sancıyla mı hissetmiyoruz hala düşünüyorum ama doktora bi sormadım nite sormadım bilmiyorum da biri beni aydınlatsın hakshsksjsjsbshsos