gkc990_ @nazliigul son 7 benim de yarın kontrolum var belki alırlar dua edin lütfen Rabbım kolay doğumlar nasip etsin hepimize sağlıkla hayırla kuvaşalım bebeğimize🤲
nazliigul dillk ayy ilkinde çok cesaretliydim hiç bişi bilmediğime bunda bende korkuyorum ne yalan söyleyim 🤭
dillk nazliigul tek olmama sevindim başına ne geleceğini ve neyin beklediğini bildiği için insan korkuyor
nazliigul dillk evet aynen de öyle artık başıma ne gelicek çok iyi biliyorum ama şöyle diyolar ikinci doğum ilkine göre çok daha kolaymış inşallah öyle olur tek tesellim o
atesvesu nazliigul daha dün gibi, paylaştım son 99 diye 🥲 Bizim son 5 günümüz kaldı 15 Nisan da sezeryanim var