Zumrut Bugün büyük abdestimi yaptım. 1 saat sonra idrarımı yapmak için tuvalete gittim çok az pembe kan geldi. Birdaha sildim gelmedi. Büyük abdestimi yaparken zorlandım. Kan gelmesi normal mi 21 haftalık hamileyim çok korkuyorum 😣
Zumrut FatmaAtess şimdi sildiğimde yok birşey ama 😣 hareketlerini hissediyorum bu arada göz atar gibi.
FatmaAtess Zumrut yani kuzum sen bilirsin dediğim gibi 1 damlada olsa önemli bence kırmızı mıydı rengi yoksa kahverengi falan mı
Eminalp İdrar yaparken mi geldi yoksa büyük abdest bölgesinden mi kan geldi anlamadım eğer büyük abdest ten kan geldiyse hamilelik le alakalı değil ama vajinadan geldiyse dr a git geciktirme bence
Rabiaustkat Canım bağsur da olmuş olabilirsin yani bu gebelikte normal bişey. Kabızlık sorunu da yasayabiliyor kadınlar ve zorladıkları için kanıyor olabilir ama çok aşırı kan aktiysa git bence bir damla ise telaş yapma bebeğine de yansitma
Zumrut Rabiaustkat vajinadan geldi sildim 2 damla filan. Peçeteyi çok kaplamadı kan çok azdı. Şimdi bi bakim dedim yine sildim hiçbirsey yok.