nesenur2 Kızlar özel hastaneye gidiyorum doktorum kesin erkek dedi ama 12+3 dü gittiğimde alışveriş yapıcam de emin değilim sonradan kız çıkan da oluyormuş okuduklarıma göre yorum yapar mısınız -
begumergunn nesenur2 daha çok erken zaten bence detaylıya kadar bekleyin kesin Emin olduktan sonra başlarsınız
Semilk05 nesenur2 11-12 de kız dedi özelde 15 den sonra devlete geçtim erkek dediler özele yine detaylıya gittim net erkek dendi o zamana kadar bekledim bence bekleyin
ikincikezannelikmi Bence de erkek bebiş :) ama ben yine de beklerdim bekledim de direkt cinsiyete göre değişecek şeyler almadım detaylıya kadar, genel şeylerden başladım