mlkce Kızlarrr normalde hiç kasık ağrım yok otururken vs ama ayağa kalkınca kasıklarımda baskı var yaşayanınız var mı acaba
esrafi5 mlkce Ben 31 haftalığım Sürekli olmasa da arada bende de oluyor Özellikle yataktan kalkınca falan çok ağrı oluyor kasıklarıma baskı yapıyor ama sürekli ve geçmeyecek kadar değil
begumergunn mlkce bendede öyleydi doktorum geçiyorsa sorun yok dedi doğuma hazırlık gibi düşünebilirsin dedi ve magnezyumdan dolayıda olabilirmiş sabah akşam içmeye başladım geçti benim ağrılarım
mlkce begumergunn yani bir geçiyor bir duruyor ama özellikle ayaktayken zaten magnezyum kullanıyorum da inşallah sonuna kadar böyle devam etmez ☺️ Ağrı gibi değil daha çok doluluk baskısı gibi