melisakucuk Allah sana şifa versin inşallah şimdi keşke daha önceden buraya yazsaydın sana fikir verirdik 14 cm kist varken hamile kal diyen doktorda nasıl bir akıl var acaba,sen herşeyi yoksayıp ameliyatı yaparım diye bir doktor bulsaydın keşke kurtulsaydın daha sonra yoluna bitkilerle devam etseydin adaçayı olur dut kurusu olur bunlar içini temizlerdi şimdi sana hiçbişey diyemiyorum umarım günden güne küçülür inşallah bebeğini sağlıklı bi şekilde kucağına almayı nasip eder rabbim