Hanımlar şimdi 19 martta gebe olduğumu öğrendim bir kaç hafta sonra muaneye gittim kesem gözükmedi haftaya tekrar gittim yine gözükemdi alttan bakıldm kese gözüktü 6 haftalık dedi rahme yakınmış kesem kap atışıda var denildi bugun devlete geldim karnımdan baktılar kese yine gözükmedi alttan baktırmadım daha normalde 7 haftalık olması lazım yani düşüncenize ve fikrinize ihtiyacım var kafam çok karıştı