Berika23 Tam 6+0 karından keseyi gördük çok şükür sizce nasıl doktor kesen çok iyi dedi adetimlede uyumluymuş
rumsal Berika23 merhaba ben de 5+0 da keseyi gördüm ben biraz ecele edenlerdenim ne zaman oluştuğunu tahmin edip hemen keseyi görmeye gittim gayet güzel bir yerde keseniz tez vakitte kalp atışlarını da duyup kucağımıza alırız inşallah 💕
tugcekmrr Berika23 Maşallah 🧿 Ben de cumartesi günü 7+5 de ilk kez gitmiş olacağım özelde randevu geç alabildik inşallah kalp atışını duyarız 🙏🏻
Berika23 cansukccc bende normalde yarın gidecektim canım ama bugün başım çok döndü oy izden bugün gittim