Mavisanneeee
Merhaba anneler 😊 36+0 ız bugün. Bebeğim ters geldiği için mecburi sezeryan olacağım. Merak ettiğim doktorum sezeryan gününden falan hiç bahsetmedi. Devlet hastanesi olduğu için mi böyle ? Yani daha önce devlet hastanesinde sezeryan olanlar süreçle alakalı beni bilgilendirebilir mi ? ❤️