pincat bende 9+1 ve 3. Gebeliğim önceki iki gebeliğimde hiç bulantım veya hamilelik belirtileri olmamıştı. Ama bu gebeliğimde mide bulantılarım var ama kusamıyorum ve günün yanı sıra çok acıkıyorum bu normal mi bilmiyorum. Başkalarında bulantı olduğunda iştahda azalıyor ama bende tam tersi iştahım çok arttı yemek yiyorum ama 1 saat sonra sanki hiç yemek yememişim gibi tekrar acıkıyorum. Onun dışında çok fazla bir şikayetim yok