sumeyyeilbayi Burda bebeğim 15+5 o gün 2 doktora gittim ikiside net bi şey diyemedi. Yandan kız alttan erkeğe benziyor dediler. Kordonu bacak arasına almış. Sizce bacak arasında ki görüntü pipi mi yoksa kordon mu? Tahminlerinize ihtiyacım var. Çok merak ediyorum.