Merhaba kızlar şu an böyle çok kötü durumdayım bir yandan ağlayarak yazıyorum ben çalışıyorum şu an 8+2 deyim sabahları çok midem bulanıyor Prille içsem ertesi gün iş yerinde ikiye kadar aptal gibi görünüyorum uykum var halsizlik yapıyor uyku çok yapıyor bilgisayar başına dikkat gerektiren iş yapıyorum çok iş geliyor. böyle enerjik olmak istiyorum böyle göz attığım resmen mosmor iş yerinde üç ay olmadan söylemek istemiyorum ne olur ne olmaz çok tuhaf insanlar çalışıyor çünkü herkes neyin var diyor bir şey diyemiyorum yalan söylüyorum ne yapacağım bilmiyorum nasıl enerjim olabilir her şeyi unutuyorum