Emba korseden alışveriş yapmak pişmanlık alacak arkadaşlar varsa iki değil milyon kere düşünsünler. Herşey satana kadar değişim yapmak istediğinizde inanılmaz çirkinleşiyorlar hatta bir ara dolandırıldığımı bile düşündüm. Yanına hediye dedikleri tayt elime ulaşmadı ama inanın korsenin geldiğine şükrediyorum. Diğer korselere göre uygun fiyatlı diye aldanmayın bazen kalite gerçekten biraz daha maliyetli oluyor. Tekrar söylüyorum ben çok pişman oldum embadan alışveriş yaptığıma.