aknrhsn 6 marta adet oldum şuan 4 haftalık gebelik görünüyor kese var iki yumurtan aynı anda çatlamış dedi doktor 10 gün sonra bir daha gideceğim şuan kan değerim 7480 çıktı yüksek mi acaba ikiz olabilir mi
cansukccc aknrhsn bu kadar yüksekse kesinlikle ikizdir ben 4 haftalıkken vermiştim 1856 çıkmıştı hayırlı olsun inşallah
baharsst aknrhsn beta değeri ile ikiz anlaşılmıyor. Ben 4+5 iken gittim tek kese gordu. 6+0 da 3 kese gordu. Beta degerim normaldi
aknrhsn Öbür gebeliğim de bu kadar yüksek çıkmadı yani 6 haftalikta bile 1278 çıkmıştı çok yüksek çıkınca heycanlandim doktor. Da iki yumurtan aynı anda çatlamış dedi