kbragldmr Benım de ılk gebelıkten beş yıl sonra denedık dusuk oldu sonra bır yıl daha olmadı. Bır sıkıntı yok dedıler o ay soğan kürü yaptım saracoglunın, bir de Ovulasyon testi ıle gunlerı degerlendırdık çok şükür o ay hamıle kaldım. Denk mı geldı faydası mı oldu Bılmıyorım ama çok şükür hamileyim sımdı