emin1333 aslbs ben cuma hocaya gidiyorum öyle pek ilgilenmedi ama yapacak birsey yok zaten randevu bulmak çok zor
-Papatya33 aslbs beni de detaylidan iki ay sonra çağırdı. Herkesi cagiriyorlarmis tekrsr kalbine filan bakiyorlarmis detayli