evrem07  Kızlar 5+3 kalp sesini duyduk heyecandan tansiyonum yüksek çıktı🥲🥲 çok duygusalım. Rabbim burada bekleyen herkese sağlıcakla nasip etsin. Keseye göre cinsiyet yorumunuz ne olur☺️☺️☺️☺️
NobleMom evrem07 Bebeğin ultrason ile ilk görüntülendiği zamanı Ramzi teorisine göre yorumlayıp kız erkek tahmininde bulunabiliyoruz. Karından ultrason ve vajinal ultrasonda sağ-sol değişiyor. O yüzden Usg şeklini sordum ☺️
larlor NobleMom yanlış bir teori bu ne alaka plesantanın sağda ve sol da olmasıyla cinsiyetin yani erkek bebekte hep sağda plesenta buna inanıyorsun hani
NobleMom larlor Sakin olun bu nasıl bi çıkış 🙂 Ben burada parayla tahmin yapmıyorum. Kesinliği olmayan bir teori üzerinden eğlenme amaçlı bakıyoruz bu kadar yükselmeye gerek yok 🙈