Gokcesena1 beautiful_ benim de hissiyatım hep öyleydi kız dedi doktor ama bacağını da hiç açmadı hep uyuyordu 🥹
Gokcesena1 minikimd doktor da aynısını söyledi ama hep içimde erkek vardı sağlıklı olsun öncelikle tabiki ama kendini göstermedi çok zorladık çikolata kahve vs içtim yine uyuyordu 🥹