gokfato87_ benim 37. Haftada yukarı çıktı o zamana kadar hep sezeryan dediler, 39. Haftada normal doğum yaptım, doktorlar riskleri söylüyorlar sadece ama yolu da yolculuğu da bebek belirliyor ilerleyen haftalarda bebek döndükçe çıkma ihtimali var, benim 1 haftada çıktı sadece 36 da aşağıdaydı 37 de çıktı, ama tabi tam kapatması yada yarım kapatması da önemli 22. Haftada tam kapatıyordu detaylı da 28. Haftada ucu vardı sadece, demem o ki stres yapma ağır kaldırma ilişki yasak ama hareketsiz de kalma fazla inşallah çıkar