https://i.hizliresim.com/P1WXv5.jpg
Merhaba dün yaptırdım doktora daha gösteremedim 75 gramlık şeker yüklemesi 2 saat sonra olan sonuç birazcık yüksek yani gizli şekerim mi var? 24+6 haftamdayım pazartesi gitcem doktora anlayan varsa eğer yardımcı olabilir mi? Teşekkür ederim ☺️