Ben her sabah muhakkak büyük tuvalete çıkıyorum bugün de özür dileyerek söylüyorum ama ishale yakın lavaboya çıktım ağrım falan yok dün biraz çiğköfte yemiştim etsiz acaba ondan kaynaklı olabilir mi çünkü herkes kabızlıktan söz ediyor ben böyle bir durum yaşayınca acabalarım dönüyor kafamda