birumut_ her türlü doktoru gördüğüm için artık doktorlara da güvenmiyorum malesef, zaten doktorlar ilk trimesteri hamilelikten saymıyor ne zaman bebek hareketlenecek o zaman o zaman hamile kabul ediyorlar o yüzden doktorları da kafaya takma, bol bol duanı et ve düşünmemeye çalış, ben 38 ile öğrendim ve 10 gün sonra doktora gittim sadece sağlıklı ise seni bırakmıyor hiç korkma